FAQ

W jaki sposób otrzymam bilety? W jaki sposób otrzymam bilety?
Czy teatry na West Endzie stawiają wymagania dotyczące ubioru? Czy teatry na West Endzie stawiają wymagania dotyczące ubioru?
Czym jest parter (Stalls), pierwszy balkon (Dress/Royal Circle), drugi balkon (Upper/Grand Circle) i balkon (Balcony)? Czym jest parter (Stalls), pierwszy balkon (Dress/Royal Circle), drugi balkon (Upper/Grand Circle) i balkon (Balcony)?
Co oznacza R/V (Restricted view)? Co oznacza R/V (Restricted view)?
O której należy przyjść do teatru? O której należy przyjść do teatru?
Czy dodawane są opłaty za rezerwację? Czy dodawane są opłaty za rezerwację?
Czym jest przedstawienia popołudniowe? Czym jest przedstawienia popołudniowe?
Co się stanie, jeżeli nie mogę wykorzystać zarezerwowanych biletów? Co się stanie, jeżeli nie mogę wykorzystać zarezerwowanych biletów?
Pracuję w rachunkowości i jestem ciekaw, czy cena biletów zawiera lokalny podatek VAT? Pracuję w rachunkowości i jestem ciekaw, czy cena biletów zawiera lokalny podatek VAT?
Mam pytanie albo zażalenie? Mam pytanie albo zażalenie?

W jaki sposób otrzymam bilety?

Należy wydrukować potwierdzenie rezerwacji wysłane przez nas e-mailem i okazać kopię w kasie teatru. Tam nie później niż na pół godziny przed rozpoczęciem przedstawienia otrzymają Państwo bilety na spektakl.
Powrót do FAQ

Czy teatry na West Endzie stawiają wymagania dotyczące ubioru?

Żaden z teatrów w Londynie nie ma ścisłych wymagań dotyczących stroju. Można wybrać zarówno strój codzienny jak i elegancki, chyba, że zalecamy inaczej.
Powrót do FAQ

Czym jest parter (Stalls), pierwszy balkon (Dress/Royal Circle), drugi balkon (Upper/Grand Circle) i balkon (Balcony)?

W teatrach w Londynie można znaleźć wszystkie lub niektóre z poniższych sekcji: Parter (Stalls): To najniższy poziom w teatrze/poziom orkiestry. Pierwszy balkon (Dress/Royal Circle): To pierwszy balkon nad parterem. Drugi balkon (Upper/Grand Circle): To balkon znajdujący się nad pierwszym balkonem. Balkon (Balcony): To balkon znajdujący się nad drugim balkonem.
Powrót do FAQ

Co oznacza R/V (Restricted view)?

Jeśli zarezerwujesz bilety z napisem R/V (Restricted view — ograniczony widok), widok na scenę z zarezerwowanych miejsc będzie w pewnej mierze ograniczony!
Powrót do FAQ

O której należy przyjść do teatru?

Do teatru należy przyjść nie później niż na pół godziny przed rozpoczęciem spektaklu. Pozwoli to na swobodny odbiór biletów w kasie, skorzystanie z szatni, znalezienie miejsc itd. Teatry w Londynie posiadają zazwyczaj bary, więc czas oczekiwania nie powinien się dłużyć.
Powrót do FAQ

Czy dodawane są opłaty za rezerwację?

Często oferujemy niższe ceny niż inne agencje pośredniczące w sprzedaży biletów, a czasami nasze ceny są niższe nawet od cen w teatrze. Jest tak dlatego, że jesteśmy agencją zagraniczną i sprzedajemy bilety klientom, którzy tylko odwiedzają Londyn, a co za tym idzie, nie mieszkają na stałe w Wielkiej Brytanii. Nasze ceny biletów są więc często niższe od cen oferowanych przez agencje w Londynie lub od cen biletów sprzedawanych bezpośrednio w kasie biletowej teatru. W przypadku niektórych musicali, a zwłaszcza przedstawień odbywających się w soboty, nasze ceny nie są niższe od cen biletów sprzedawanych bezpośrednio w teatrze, ponieważ w tym przypadku nie dysponujemy specjalnymi stawkami dla turystów. Nasze ceny na musicale zawierają opłatę za rezerwację i opłatę manipulacyjną, które wynoszą od 10 do 20% ceny biletu. Pamiętaj jednak, że w Londynie zakupienie biletów na musicale, a w szczególności na przedstawienia odbywające się w soboty, może okazać się bardzo trudne, ponieważ bilety są często wyprzedane. Jednak jeśli zarezerwujesz bilety na naszej stronie to mimo iż naliczymy 20% opłat (za rezerwację i manipulacyjne), masz gwarancję, że otrzymasz bilety przed wyjazdem do Londynu i w Londynie nie będziesz tracić czasu na ich poszukiwania. Szczególnie (ale nie tylko) w przypadku sobotnich przedstawień wieczornych można by się niemile rozczarować gdyby okazało się, że wszystkie bilety zostały juz dawno wyprzedane!
Powrót do FAQ

Czym jest przedstawienia popołudniowe?

Przedstawienie popołudniowe jest spektaklem, który zazwyczaj rozpoczyna się pomiędzy godziną 13.00 a 15.00. Niektóre teatry oferują spektakle późnym popołudniem o 17.00, zwykle w piątki. Większość teatrów oferuje przedstawienia popołudniowe w tygodniu i w sobotę.
Powrót do FAQ

Co się stanie, jeżeli nie mogę wykorzystać zarezerwowanych biletów?

Generalnie nie akceptujemy zwrotów, rezygnacji czy przekładania na inny termin. Jednak w przypadku, gdy nie możesz skorzystać z zarezerwowanych biletów, próbujemy oczywiście pomóc. W razie takiej sytuacji należy skontaktować się z nami za pośrednictwem strony kontaktowej w naszym serwisie. Znajdą tu również Państwo wyjaśnienie, co należy robić w takim przypadku. Należy zdawać sobie jednak sprawę z tego, że odsprzedanie biletów innym klientom może zająć sporo czasu i jeżeli uda nam się je anulować, odsprzedać lub zmienić termin rezerwacji zarówno my, jak i teatr obciąży Państwa opłatą manipulacyjną.
Powrót do FAQ

Pracuję w rachunkowości i jestem ciekaw, czy cena biletów zawiera lokalny podatek VAT?

Ponieważ przedstawienie, czyli usługa, świadczona jest w Londynie, Ticmate, firma obsługująca serwis MusicaleLondyn.pl, płaci lokalny podatek VAT obowiązujący w Anglii. Stąd też cena biletu zawiera angielski podatek VAT w wysokości 20 %. Numer podatnika VAT firmy Ticmate uprawniający do sprzedaży biletów w Wielkiej Brytanii to: 922 9975 81.
Powrót do FAQ

Mam pytanie albo zażalenie?

Jeśli mają Państwo jakieś pytania lub, co jest mniej prawdopodobne, zażalenia to prosimy o nawiązanie z nami kontaktu drogą mailową helpdesk@ticmate.com lub prosimy poszukać danych kontaktowych w dziale „Kontakt” na naszej stronie. Uwaga, wszystkie zapytania/zażalenia muszą zostać wysłane/zaadresowane do nas nie później, niż 14 dni po terminie przedstawienia / meczu / eventu. Jeśli Państwa zapytania/zażalenia dotrą do nas po 14 dniach to możliwe, że nie będziemy już w stanie Państwu pomóc!
Powrót do FAQ

 

22 397 91 68 22 397 91 68


Do koszyka